a نیایش

TopVaria

موسیقی کامپیوتر اینترنت مذهبی کتاب و سرگرمی عـکس و لینک و ....

 

جز تو که دنیـــامو بغل کردی

 


حال منو هیشکی نمی پرسه

 


من با تو از هیچی نمی ترسم

 


هـر جا تو باشی من دلــم قرصه

 


اندازه ی دریـا عطـش دارم

 


این سینـه اقیـانوس آشوبه

 


امشب بزار از اشک خـالی شم

 


من عاشقم گریــه واسم خوبه

 


من با تـــو دوران خوشی دارم

 


 دل چسب حس لحظــه ی دیدار

 


هر وقت دیدی جونــمو میخوای

 


دستت رو از رو قلـب من بردار

 


من تازه فهمیدم تو کی هستی

 


قلبـم داره دنبــال کی میــره

 


بیـــن من و آغــوش پـر مهـرت

 


این عشـقه که تصمیم می گیره

 


من که میخوام اونی باشم که تو

میخوای

 


نمیتونم

 


نمیشه

 


سخته

 


نگاه کن

 


دستم خالیه

 


هیچ تکیه گاهی نیست

 


...

 


کمکم کن

 

 

 

 

 

نیایش :خواننده  پویا بیاتی


نوشته شده در 14 / 11 / 1390برچسب:,ساعت توسط علی معرفتی|


آخرين مطالب
» احمد شاملو
» دانلود آهنگ جديد و فوق العاده و بي نظير مجيد خراطها (سلطان احساس )با نام قايق
» نامه ای از طرف خدا
» حرفهای قبل و بعد از ازدواج!
» كي اومده به جاي من
» زن زيرك
» روزی روزگاری ......
» کل کل جالب و خواندنی دوتا شاعر در مورد مرد و زن!!!!!
» بهار من سلام
» دلم.....
» جهنم سرگردان
» دل من
» باز شب شد چقدر تنهایم
» نیایش
» عصر یک جمعه دلگیر
» به مناسبت شهادت امام حسن عسکری (علیه السلام)
» خدا هست
» آلبوم منحصر به فرد کشتی نوح
» چند تایی از شوخی باحال Google در جستجو کردن
» عاشقم کن با صدای بابک جهانبخش


Design By : Pichak